5 alimente care pot preveni apariţia migrenelor

Nutriţie

5 alimente care pot preveni apariţia migrenelor

Când loveşte o migrenă, poţi crede că nu există nici un fel de medicament sau remediu care-ţi pot face capul să se linisteasca şi să-ţi aline în vreun mod chinul prin care treci.

De vreme ce multe alimente, dar şi băuturi, nu fac nimic altceva decât să spună bun venit migrenelor, trebuie să ştii că sunt o tonă de altele care au puteri miraculoase.

Următoarele alimente propuse de noi şi de specialiştii noştri pot preveni apariţia migrenelor: haideţi să vedem împreună despre ce este vorba.

Legume cu frunze verzi

Una dintre cele mai repetate replici pe care le auzim în mod repetat pe toate canalele de televiziune dar şi pe reţele de socializare este: mănâncă legume vezi, ba chiar închise la culoare.

Spanacul, kale, arugula şi altele ce nu ne vin acum în minte pot preveni apariţia migrenelor, iar asta pe lângă multe alte beneficii aduse sănătăţii.

Spanacul, în special, este super bogat în vitamina B2 şi B6 dar şi în omega 3s, toate ajutându-te în cazul în care ai probleme cu durerile.

Când ai plecat în căutarea legumei perfecte, ţine minte :cu cât aceasta este mai închisă la culoare, cu atât valoarea nutritională este mai mare.

Nuci şi seminţe

Ţinteşte să consumi aproximativ o mână din nucile tale preferate data viitoare când cazi pradă migrenelor. Studiile au arătat că cei care suferă de dureri de cap şi de migrene grave prezintă un nivel scăzut de magneziu decât cei care nu au aceste probleme. Un studiu a arătat că frecvenţa durerilor scade cu până la 41% în momentul în care s-a primit suplimentatia de magneziu.

Fresh baked red meat on the top of vegetables

Carnea roşie

Fundaţia Naţională pentru Sănătate recomandă să stai departe de anumite cărnuri, cărnuri vechi, uscate, fermentate, sărate sau afumate, deoarece acestea pot declanşa migrenele, dar şi multe alte lucruri. Dar, specialiştii ne anunţă că în momentul în care mănânci carne 100% naturală, vită hrănită cu iarbă sau ficat de vită, nu vei face nimic altceva decât să te eliberezi de durerile de cap.

Carnea rostie este bogată în CoQ10, un compus natural al organismului, la fel ca şi vitamina B2: ambele fiind extraordinar de cunoscute de cercetători datorită beneficiilor aduse durerii de cap şi ameliorării acesteia.

Ouăle

Alimentul tău preferat de dimineaţă poate fi un excelent “reducător” al durerii. Vitaminele B joacă un rol imens în tratamentul pentru prevenire şi tratare a migrenelor: doar dozele de 200 şi 400 mg pe zi de riboflavină, vitamina B2, au fost găsite a fi extraordinar de eficiente la reducerea migrenelor, a frecvenţei acestora, intensităţii şi duraţiei.

Cereale integrale

Una dintre cele mai simple remedii pentru a ţine sub control durerile de cap sunt cerealele integrale şi consumul periodic al acestora. Hipoglicemia, sau un nivel anormal al zahărului în sânge, a fost găsit de specialişti responsabil pentru durerile de cap sau chiar pentru migrene. Pentru a preveni aceste lucruri, nu sări peste mese şi consumă un complex de carbohidraţi şi fibre pentru a te menţine sătulă mai multă vreme şi pentru a menţine nivelul de zahăr din sânge, stabil.

Oatmeal with berries and nuts

Continue Reading
You may also like...

More in Nutriţie

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

Cele mai citite articole

To Top