5 alimente ce te înfometează

Nutriţie

5 alimente ce te înfometează

 

Nu cred că există vreun aliment care să-ţi taie cu totul pofta de mâncare însă, specialiştii ne avertizează că sunt unele care mai tare ne înfometează aproape imediat după ce am terminat de mâncat.

În cea mai mare măsură, grăsimile, fibrele şi proteinele ajută când vine vorba de saţietate, aşa că, n-ar strica la următoarea masă să te axezi pe acestea, spun specialiştii.

Evită acele alimente care te înfometează şi fii atentă la această capcană a foamei:

Pâine din cereale integrale

Poate fi super bogată în fibre însă, prezintă mai multe lucruri procesate decât cerealele integrale şi quinoa, luate că simplu element şi-i lipseşte cu desăvârşire grăsimea săţioasă şi proteinele.

Pentru a-i oferi pâinii alese de tine mai multă „putere” alege un topping din grăsimi sănătoase ca şi untul de arahide, ouă sau avocdo.

Caloriile în plus vor asigura grăsime, proteine şi fibre, cele 3 chei de care ai mare nevoie pentru a fi sătulă mai multă vreme.

Sucul din fructe

Fructele asigură o cantitate rezonabilă de vitamine, minerale şi fibre, spun specialiştii; de vreme ce este posibil că un pahar de suc să-ţi ofere vitaminele de care ai nevoie, să bei prea mult nu va face nimic altceva decât să te înfometeze şi mai tare. Fără fibrele din carnea fructului, sucul te poate lăsa cu acel sentiment de parcă nu ai mâncat nimic.

Specialiştii recomandă să-ţi faci o salată cu acestea şi să le combini cu iaurt şi/sau cereale şi ai rezolvat această problemă.

Close-up shot of glass of cocktail or fruit juice with straw standing on beach close to sea. Summer vacation

Smoothie-urile verzi

O altă capcană ce te înfometează, ne avertizează specialiştii; de vreme ce pot fi extrem de sărace în calorii, bogate în zaharurile fructelor şi legumelor, le scapă două ingrediente principale şi anume proteinele şi grăsimile iar din această cauză nu te vor ţine sătulă prea multă vreme.

Dacă doreşti ceva în plus la aceasta, adaugă o doză de proteină sau foloseşte şi un avocado sau o lingură de unt de arahide.

Albuşurile de ou

De vreme ce 3-4 grame de proteine vei găsi în fiecare albuş şi tehnic ar trebui să te facă să te simţi sătulă, albuşurile sunt deosebit de slabe în calorii şi sunt fără grăsimi. Asta înseamnă că nu te vei bucura de acel sentiment de saţietatea prea mult timp.

Din această cauză de preferat ar fi să răspunzi afirmativ omletei ce conţine întregul ou deoarece gălbenuşul conţine nutrienţi sănătoşi, ca şi luteina bună pentru ochi, alături de ceva proteine şi grăsimi sănătoase.

Lactate fără grăsime

De vreme ce iaurtul fără grăsime dar şi laptele conţin mult mai puţine calorii, aşa cum bine ştim acest fapt, aceste produse te înfometează mai mult din cauză că nu există grăsime care să încetinească procesul de digerare a zahărului prezent în mod natural în lapte- lactoză- şi acesta ajunge să fie „ars”, consumat mult prea repede, explică speciaţii.

Aşa că, de preferat ar fi să optezi pentru laptele cu 2% grăsime, cel mult şi alege iaurtul grecesc de vreme ce este super bogat în proteine şi te vor menţine mult mai multă vreme sătulă.

Selective focus in the middle of front bruschetta with cheese cream

Continue Reading

More in Nutriţie

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

Cele mai citite articole

To Top