5 paşi de luat în calcul pentru a te motiva să faci exerciţii regulat

Fii în formă

5 paşi de luat în calcul pentru a te motiva să faci exerciţii regulat

 

Să faci exerciţii! Acestea sunt incredibil de important pentru fiecare stil de viaţă sănătos şi pentru a te motiva să le faci în mod regulat este nevoie de foarte multă tărie.

Să le programezi este partea cea mai simplă dar să ajungi la sală şi chiar să faci activitatea fizică, acolo intervine obstacolul.

Mulţi prieteni, multe rude, cunoştinţe şi efectiv persoane cu care am schimbat două vorbe se plâng de faptul că-şi doresc să facă exerciţii regulat însă, găsesc tot felul de scuze pentru a nu le mai face.

Aşa că, iată ce am de spus eu cu sprijinul specialiştilor în legătură cu modurile de luat în calcul pentru a te motiva să faci exerciţii aşa cum ţi-ai dori:

Determină ce îţi place, ce nu-ţi place

Determină tipul de activitate ce-ţi place, ce-ţi displace cu totul dar şi activităţile care fizic le poţi face şi care nu. Concentrează-te asupra celor ce-ţi fac plăcere, ce le poţi face şi care din punct de vedere financiar ţi le poţi permite. Nu trebuie să mergi la o sală pentru a arăta şi a te simţi de milioane deoarece sunt sute şi mii de exerciţii pe care le poţi face cu uşurinţă în confortul casei tale, în parc, pe stadion, etc.

Positive active young fitness woman in tracksuit warming up and stretching over grey background

Vizualizează performarea activităţii fizice

Există o zicală care sună cam aşa: „Dacă-ţi poţi imagina, poţi reuşi. Dacă poţi visa, poţi realiza.” Şi da, aşa este chiar dacă poate pentru tine înseamnă un jogging în fiecare zi. Dacă vizualizezi îi vei oferi creierului tău ceva de făcut înainte ca organismul să facă.

Timpul îţi limitează activitatea

Când doreşti a te motiva pentru a face mai mult sport, încearcă să nu bagi în faţă ca şi scuză de fiecare dată, timpul limitat şi asta din cauză că nu trebuie să laşi lucrurile să te domine ci mai degrabă tu să domini lucrurile. Jobul, telefonul, computerul, prietenii şi familia îţi pot lua foarte mult din timpul tău şi bineînţeles, aşa cum ai timp pentru ei, de ce nu ai avea câteva minute şi pentru activitatea fizică?

Spre exemplu, poţi începe cu 5 sau 10 minute, 3 zile pe săptămână şi să construieşti de aici mai departe.

Formează un obicei, nu contează cât este de mic

Un obicei bun poate duce la un altul. Dacă îţi iei angajamentul să mergi la sală 5 zile pe săptămână a câte 2 ore şansele de reuşită sunt minime, mai ales când nu ai avut un obicei cu privire la exerciţii pentru o perioadă considerabilă de vreme.

Similar, dacă nu te-ai antrenat pentru o perioadă lungă, încearcă cu câteva activităţi de bază, ca şi îmbrăcatul în trening sau o plimbare în jurul casei, în vecinătate.

Setează ţeluri pentru tine

În momentul în care ai un scop, un ţel, mintea te poate ajută deosebit de mult pentru a te motiva şi pentru a te ţine concentrată. Spre exemplu, dacă doreşti să faci 30 de genoflexiuni în 60 secunde, trebuie să treci prin anumite stadii, ca şi 5, 10, 15, 20 şi 25, bineînţeles. Acestea te vor asigura că-ţi atinci scopul iar paşii te duc mai aproape de ţelul tău de fiecare dată.

Closeup image of fitness bag with female legs

More in Fii în formă

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

Cele mai citite articole

To Top