5 reţete de plăcintă pe care trebuie să le încerci

Nutriţie

5 reţete de plăcintă pe care trebuie să le încerci

Plăcinta este delicioasă şi extraordinar de uşor de preparat; coacerea acesteia îţi ia puţină vreme şi din această cauză sunt foarte puţine şi slabe şanse că ceva să-ţi iasă prost. Asta înseamnă că nu trebuie să fii vreun master chef şi te poţi bucura de desertul tău preferat şi/sau al familiei tale fără a-ţi face griji.

Aşa că, m-am gândit să-ţi vin în ajutor cu câteva dintre cele mai grozave reţete de plăcintă pe care le poţi încerca în acest week-end. Fiecare în parte este uşor de preparat şi m-am asigurat că am inclus câte una pentru orice pofticios.

Plăcintă slabă cu dovleac

Cu doar 175 de calorii, acest desert va fi de preferat chiar şi dacă te ţii de o dietă strictă; ai nevoie de doar 10 minute pentru a o prepara.

Compoziţia este alcătuită din piureul de dovleac, lapte de migdale neîndulcit şi albuşuri de ou. Combinaţia minunată între anumite arome ca şi vanilie, scorţişoară şi cuişoare nu va face nimic altceva decât să aducă plusul de care era nevoie. Pune acest amestec în forme de brioşe şi bagă-le pe toate la cuptor pentru 15 minute- la foc mare şi alte 30 minute la foc mic.

Plăcintă de mere cu caramel

De data aceasta, la reţetă vom avea o crustă extraordinar de crocantă şi condimentată şi un topping delicios. Ai nevoie de mai puţin de două ore pentru a o prepara şi coace şi vei servi până la 8 persoane dragi. Această reţetă este perfectă şi pentru o dietă bogată în fibre dar şi pentru una controlată în calorii.

Plăcintă cu lămâie

Pentru cei care se bucura de tot ce înseamnă combinaţie de acru şi dulce, această plăcintă cu lămâie este potrivită pentru ei. Se mulează la perfecţie cu vremea călduroasă şi întreaga familie îţi va mulţumi pentru acest desert de week-end.

Crusta este îngheţată şi gătită prima iar conţinutul este adăugat deasupra.

Plăcinta Buko

Dacă ai chef de un gust perfect de cocos, încearcă acest tip de plăcintă propus de noi. Aceasta este dulce şi prezintă o textură moale- având atât crustă cât şi compoziţie. Este foarte uşor de preparat şi chiar nu are nevoie de foarte multe ingrediente deosebit de scumpe. Plăcinta în cauză conţine o cantitate foarte mare de nucă de cocos însă, aşa cum bine ştim, aceasta prezintă şi aduce sănătăţii tale extraordinar de multe beneficii.

Plăcinta cu oreo şi ciocolată neagră

Această plăcintă combină unele dintre cele mai delicioase ingrediente- 5 la număr, şi este relativ uşor de preparat. Se găsesc 3 straturi şi este perfectă pentru iubitorii de dulce dar şi pentru cei ce iubesc o notă de sărat.

Plăcinta conţine ciocolată neagră, unt, zahăr brun, smântână şi un pachet de Oreo- adică ingrediente pe care le poţi găsi la cel mai apropiat supermarket. Se serveşte rece, cu sare de mare pe deasupra sau cu orice alt topping- şi frişca este bună atâta vreme cât silueta şi dieta îţi va permite.

More in Nutriţie

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

Cele mai citite articole

To Top