5 trucuri care te ajută să slăbeşti sănătos

Diete

5 trucuri care te ajută să slăbeşti sănătos

5 trucuri care te ajută să slăbeşti sănătos

Ai declarat război acelor catorva kilograme în plus puse în ultima vreme și faci nenumărate eforturi ca să scapi cât mai repede de ele. Mergi mai mult pe jos, ai tăiat de pe listă unele alimente, dar parcă nu se văd rezultatele mult dorite. Îți scapă ceva? Cel mai probabil, da. Poate câteva trucuri de slăbit pe care noi le-am descoperit și ți le furnizăm ca să biruieşti în lupta aceasta cu kilogramele în plus.

1. Mănâncă încet și mestecă cât mai mult hrana

Probabil atunci când te așezi la masă și vezi în faţa ta exact meniul pe care ți l-ai dorit să îl ai ești tentat să mănânci cu poftă și mult, dar tocmai asta te face să te îngraşi. Cum așa? Ei bine, un consum caloric mare crește riscul de a lua foarte ușor în greutate, în timp ce o masă hipocalorică va fi exact ce îți trebuie ca să îți astâmperi senzația de foame și să te menţii în formă. Dincolo de faptul că este important să știi cum trebuie să îți planifici mesele la fel de însemnat este modul în care vei mesteca hrana. Ei bine, mestecând bine hrana și mâncând încet scade riscul de a lua în greutate, iar asta pentru că te saturi mai repede și cu mai puțină hrană.

2. Schimbă cerealele procesate cu cele integrale

Cerealele reprezintă baza piramidei alimentare și sunt, așadar, extrem de importante pentru sănătate. Însă atunci când vorbim de cerealele procesate se schimbă foaia. Nu numai că acestea provin din făină rafinată, dar cresc și riscul de a lua ușor în greutate. Așadar, înlocuieşte cerealele rafinate cu acelea integrale și ai numai de câștigat din ecuația aceasta.

3. Servește mâncarea din farfurii mici

Dincolo de faptul că ce vezi în farfurie ar trebui să îți placă atât vizual dar și la nivel gustativ, o porție mare de mâncare crește rapid riscul de a lua în greutate. Așadar, economiseşti calorii dacă servești hrana din farfurii mici. În plus, farfuriile întinse, cele mari sau platourile din care este servită hrana te îndeamnă să mănânci cât mai mult, dar nu fă jocul ăsta, căci atunci când vrei să slăbeşti trebuie să te educi un pic în sensul acesta.

4. Mănâncă ceva ușor înainte de masă

Dacă pe vremuri ți se spunea să nu mănânci ceva dulce înainte de masă că îţi strici pofta de mâncare, sfatul nostru este să serveşti o gustare mică. Nu ne referim aici la o prăjitură sau alt aliment interzis, ci la feliuţe de fructe proaspete (de exemplu, mere) sau câteva migdale ori nuci. Această mică gustare te va ajuta ca la masă să nu mai consumi tot ce ai în farfurie economisind astfel calorii. Astfel, reușești fără prea mari eforturi să slăbeşti într-un ritm sănătos.

5. Începe masa cu o supă sau salată light

O greșeală mare ar fi să începi masa cu felul principal care presupune din start un număr caloric ceva mai mare. Servește mai întâi un aperitiv care poate consta într-o supă sau salată light.

Trucul constă în faptul că și un aperitiv, și altul au un conţinut caloric redus și te ajută să te saturi mai repede. Conţin multă apă, dar și fibre ce ajută digestia și, așa cum spuneam, instalează senzația de saţietate mult mai ușor. Poți miza pe o salată sau supă mixtă de legume fără prea multe grăsimi căci sunt alegerile perfecte.

Dacă ți-a plăcut articolul, nu uita să îi dai share pe pagina de Facebook!

Confuzia caloriilor: de câte este nevoie în timpul sarcinii?

Ce este mai important: să arzi grăsime sau calorii?

Cum să arzi mai multe calorii la sală

De ce genoflexiunile sunt mai bune decât alergatul?

      More in Diete

      Redactorii femini.ro

      Urmareste-ne pe Facebook

      Cele mai citite articole

      To Top