7 super alimente ce domolesc inflamaţia intestinelor

Nutriţie

7 super alimente ce domolesc inflamaţia intestinelor

Tratarea intestinelor cu grijă, cu iubire, cu atenţie şi hrănirea acestora cu super alimente ce le ajută să se vindece şi să le alunge inflamaţia, reprezintă cheia principala către un sistem digestiv eficient şi puternic.

Fructele şi legumele îngheţate sunt acceptabile din cauză că acestea au fost culese la maturitate şi au avut oportunitatea de a construi acel repertoriu întreg de antioxidanţi şi polifenoli.

Alege alimente organice ori de câte ori ai posibilitatea şi caută varietăţi locale pentru a scăpa sau cel puţin a domoli, a ţine sub control inflamaţia intestinelor.

Scorţişoară

Sunt sigură că ai auzit până acum de nenumăratele efecte benefice ale scorţişoarei asupra organismului în general dar şi asupra inflamaţiei intestinelor. Tot ce trebuie să faci este să rămâi la o linguriţă pe zi, ca şi dozaj, pentru a te bucura de eficienţă şi pentru a fi în siguranţă.

Legumele crucifere

Gândeşte-te la legumele ca şi broccoli, varza de Brussel, conopida, varza, bok choy, ce conţin o familie de nutrienţi vitali ce se numesc glucosinolati, polifenoli potenţi, folosiţi în mod particular pentru a scădea nivelul de inflamaţie din intestine.

fresh whole cauliflower

Fructele închis colorate

Vei dori să ajungi să consumi fructe închis colorate deoarece acestea sunt cunoscute pentru concentraţia lor ridicată de polifenoli. Alege fructe ca şi fructele de pădure, cireşele, căpşunile şi strugurii roşii.

Ceaiul verde

Se pare că de la 1 la 3 ceşti de ceai verde pe zi te vor ajuta să scapi de inflamaţia intestinelor iar ca şi bonus, vei scăpa şi de kilogramele în plus deoarece acesta funcţionează şi ca prebiotic.

Acizi graşi omega 3

Aceşti nutrienţi deosebit de importanţi, de puternici, ar trebui consumaţi doar din dietă, din cauză că organismul nu-i poate produce. Printre nenumăratele beneficii ce ni le aduc, se mai adugă şi scăderea sau ţinerea sub control a inflamaţiilor.

Alimentele bogate în acizi graşi omega 3s includ şi vita crescută cu iarbă, peştele de apă rece, fructele de mare, nuci negre, seminţe de chia, coriandru, oregano, cuişoare şi tarhon.

Pătrunjelul

De pătrunjel nu prea am mai auzit în articolele noastre şi în mod clar se află pentru prima dată într-o listă legată de sănătate, cu toate că ştiam cât de mult bine face organismului.

Se pare că pătrunjelul nu face nimic altceva decât să îmbunătăţească sănătatea sistemului osos, al sistemului urinar şi mai mult decât atât, este una dintre cele mai sănătoase plante mulţumită beneficiilor ce le aduce asupra sănătăţii intestinelor.

Sucul de roşii

Roşiile, tomatele au reputaţii diferite, deoarece şi părerile indivizilor dar şi studiile reuşesc să ne dea peste cap în fiecare zi mai mult.

Cert este că da reuşeşti să bei aproximativ 250 ml de suc de roşii, vei reuşi să-ţi ajuţi sistemul digestiv sau chiar să te recuperezi după un antrenament mai intens, spunând la revedere febrei musculare de a doua zi. Această băutură din legume este plină de antioxidanţi şi licopen, ce va ajuta la echilibrarea şi ţinerea sub control a nivelului de glucoză pe toată durata unei zile.

One big red tomato RAF over old wooden table. Dark rustic atmosphere

Continue Reading
You may also like...

More in Nutriţie

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

Cele mai citite articole

To Top