Ce să faci la micul dejun, dacă doreşti neapărat să slăbeşti

Fii în formă

Ce să faci la micul dejun, dacă doreşti neapărat să slăbeşti

 

Suntem cât se poate de familiarizate cu acel tip de dimineaţă când micul dejun este ultima ta grijă; ştii, acea în care te trezeşti deosebit de târziu, te loveşti de uşă la ieşire şi iei o brioşă de la cel mai apropiat coleg de muncă, în speranţa că în zilele ce urmează îi vei înapoia gestul.

De vreme ce nu este ceva greşit că din când în când să ai anumite indulgenţe cu tine în ceea ce priveşte micul dejun, să devină un obicei nu este deloc recomandat.

Dacă faci aşa cum trebuie, cum ne sfătuiesc specialiştii, micul dejun poate fi componentă cheie care-ţi lipseşte dacă doreşti să slăbeşti.

Proteine

Ouăle sunt etalon pentru fiecare dimineaţă şi bineînţeles, asta din motive întemeiate. În concordanţă cu diverse studii, dacă alegi micul dejun bogat în proteine, te vei menţine sătulă mai multă vreme, nu vei mai tânji la junk food şi vei reduce poftele, în general.

Mulţi sunt cei care consumă destule la prânz şi cină, dar nu şi la micul dejun- greşeală de proporţii, am putea spune, de vreme ce femeile, cel puţin, al trebui să atingă 20 grame în fiecare dimineaţă.

Strong breakfast with eggs and ham. Selective focus on the ham and eggs

Fibre

Întotdeauna totul se rezumă la asta: mănâncă alimente bune, reale, dacă le putem numi aşa. Dacă alegi să consumi mâncăruri ce conţin fibre, în mod automat vei elimina foarte multe din cele nule, ca şi sursele de carbohidraţi care sunt simple şi rafinate, explică specialiştii.

Alimentele bogate în fibre au tendinţa de a încetini procesul digestiv, din această cauză simţindu-te mai plină, mai sătulă şi cu mai multă energie.

Legume

Nu ne concentrăm destul de mult pe fructe şi legume, în special la micul dejun deoarece de cele mai multe ori suntem într-o goană continuă. Acestea ar trebui să facă aproximativ jumătate din fiecare masă, fie de este vorba de oricare dintre cele 3 principale.

Dimineaţa, de preferat ar fi să arunci puţin spanac, ardei şi zucchini într-o omletă sau să-ţi faci un smoothie.

Grăsimi sănătoase

O altă cale prin care te poţi menţine sătulă mai multă vreme şi poţi încetini procesul de digestie: consumă mai multe gresimi sănătoase.

Datorită acestora vei elibera mai puţină energie şi vei avea destulă pentru a depăşi cu brio toată dimineaţa. O felie de pâine prăjită cu avocado este cea mai bună alegere pe care ai putea să o faci.

Deasemeni, specialiştii mai recomandă să adaugi nuci în cerealele tale sau în smoothie-uri seminţe de chia.

Ceva neobişnuit

Foloseşte-ţi imaginaţia dacă-ţi doreşti neapărat să slăbeşti! Micul dejun nu trebuie să conţină numai alimente speciale pentru micul dejun- cele pe care le cunoaştem extra bine. Dacă nu-ţi plac ouăle, nu trebuie să le foloseşti; în schimb, încearcă fasolele şi legumele- pe care le poţi pregăti de seară.

Pont: felii de măr cu un mix obţinut din iaurt grecesc, piure de dovleac, scorţişoară.

Salatele din spanac sunt deasemeni o alegere impecabilă, mai ales dacă acestea vin mână în mână cu resturile de mâncare din seara precedentă.

Breakfast concept from above on the wooden table

More in Fii în formă

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

Cele mai citite articole

To Top