Cele mai „fitness” mâncăruri pentru femei

Fii în formă

Cele mai „fitness” mâncăruri pentru femei

 

Sunt sigură că de cele mai „fitness” mâncăruri nu aţi mai auzit până acum, sau cel puţin, nu de acest termen, însă, aşa cum o spun şi o susţin şi specialiştii, acestea de mai jos sunt cele care se împacă cel mai bine cu un stil de viaţă sănătos şi ajută la atingerea scopului de a slăbi, mai ales când vine vorba de femei.

Acestea fiind spuse, haideţi să vedem împreună care sunt cele mai „fitness” mâncăruri pentru femei şi care sunt cele mai bune alegeri pe care le putem face:

Covrigei din cereale integrale

Covrigeii reprezintă unii dintre cei mai de preferat de consumat după un antrenament. Vei dori un complex de carbohidraţi într-un pachet natural, adică, intră în scenă cerealele integrale.

Bananele

Mulţumită conţinutului ridicat de potasiu, bananele reprezintă cele care pun la punct tot ceea ce ai reuşit să munceşti până în acel moment. De vreme ce lipsa de sodiu reprezintă prima vină pentru care resimţim crampele musculare, studiile arată că potasiul joacă un rol esenţial.

Bananele mai vin la pachet şi cu carbohidraţi ce-ţi oferă energie; o banană medie aduce organismului 400 mg de potasiu şi 29 grame de carbohidraţi.

Afine

Specialiştii au plasat recent afinele pe lista celor 20 alimente cu cel mai ridicat conţinut în antioxidanţi. Doar o mână de afine, sau oricare alt tip de fructe de pădure reprezintă o sursă de nutrienţi care nu vor face nimic altceva decât să protejeze muşchii de daunele făcute de radicalii liberi în timpul exerciţiilor.

Bunch of fresh carrot with vintage knife on old cutting board.

Morcovi

Închide ochii şi vei observa că aceştia au un gust aproape asemenea unei bomboane crocante. Morcovii vin cu un complex de carbohidati ce asigură muşchilor energia şi potasiul necesar pentru a controla presiunea sangvină dar şi contracţiile musculare- din această cauză fiind o alegere impecabilă pentru fitness şi nu numai.

Pulpe de pui

Alimentează-te cu fier şi zinc şi vei dispune de energie pentru a duce şi cel mai dificil antrenament la bun sfârşit. Găteşte câteva pulpe de pui sau chiar de curcan pentru a le avea pe amândouă. Carnea mai închisă la culoare prezintă mai puţină grăsime decât carnea roşie şi conţine mai mult fier, zinc şi vitaminele B- de fiecare dintre ele având mare nevoie femeile în dietele lor, explică specialiştii.

Lapte cu ciocolată

Mult mai multe poţi obţine de pe urma laptelui, decât calciu; de fapt, este un aliment aproape perfect şi-ţi oferă energia valoroasă de care ai mare nevoie dar menţine şi numărul de calorii în ordine, explică specialiştii. Cel cu ciocolată este plin de calciu, vitamine şi minerale şi ajută la repararea musculară.

Brânză proaspătă de vacă

În ciuda imaginii care poate nu este pe placul tuturor, aceasta aduce dietei tale 14 gr de proteine şi asta numai pentru jumătate de cupă de servire, alături de 75 mg de calciu şi 5 gr de carbohidraţi. Această proteină este crucială pentru vindecarea „ruperilor” musculare microscopice ce se întâmplă în timpul exerciţiilor în mod inevitabil, explică specialiştii.

cottage-cheese-with-eggs-and-milk_fj00iwk_

More in Fii în formă

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

Cele mai citite articole

To Top