Cum să fii sănătoasă când familia ta nu este

Eşti mămică...

Cum să fii sănătoasă când familia ta nu este

Să încerci să mănânci mai sănătos, să faci destule exerciţii şi să eviţi stresul, poate fi mult mai dificil, în majoritatea timpului, dar când familia ta refuză să facă parte din tot acest proces, totul devine şi mai greu.

Chiar şi aşa, cu atitudinea potrivită şi ceva mai multă determinare, poţi avea succes şi poţi fi sănătoasă când familia ta nu este, sau îi poţi determina şi ei pe parcurs să ţi se alăture, de ce nu.

Haideţi să vedem împreună, care sunt paşii de urmat şi de care trebuie să te ţii îndeaproape pentru reuşită.

Spune familiei despre decizia ta

Înainte de a începe direct, este extrem de important să-ţi informezi familia cu privire la decizia ta, de a avea un stil de viaţă sănătos. Vei avea nevoie de suportul şi încurajările lor, chiar dacă ei nu sunt deloc interesaţi de acest lucru.

Dieta echilibrată

O dietă echilibrată este o parte esenţială când vine vorba de o viaţă sănătoasă. Consumă alimente şi mâncăruri sănătoase în proporţii corecte dacă doreşti să pierzi kilogramele în plus, să câştigi extra energie, să dormi mai bine, să ai o piele mai netedă, mai curată, să ai un păr mai puternic şi multe alte beneficii.

Cu toate acestea, să urmezi o astfel de dietă când familia ta refuză să facă acest lucru, poate fi destul de dificil, deoarece va trebui să îţi prepari singură mâncarea, doar pentru tine.

Ţine minte că dieta ta trebuie să includă neapărat: fructe şi legume, carbohidraţi, proteine şi grăsimi naturale sănătoase.

nusli-20-89-compressor

Versiuni mai sănătoase, aceleaşi feluri de mâncare

Când cei dragi aleg să consume mâncarea ta preferată, dar nesănătoasă, în mod clar vei râvni şi tu la ea. În această situaţie, cel mai bine este să cauţi înlocuitori pentru acest fel de mâncare şi prepar-o într-un mod sănătos, astfel încât nici măcar să nu simţi că ai pierde ceva.

Controlează porţiile

Dacă nu doreşti chiar să rămâi într-un colţ când vine vorba de o masă în familie, gândeşte-te că încă poţi mânca aceleaşi feluri, însă secretul constă în porţionare- fă un efort şi controlează-te pentru a menţine acelaşi echilibru şi pentru a nu da peste cap toate eforturile făcute până acum.

Bea foarte multă apă

O parte extrem de importantă a unui stil de viaţă sănătos este consumul de apă- te menţine hidratată, ajută digestia şi îţi lasă pielea mult mai curată, eliminând toxinele din sistemul tău. De recomandat ar fi să bei cel puţin 8 pahare cu apă pe zi.

IMG_0183-2042-compressor

Exerciţii

Fă exerciţii cel puţin jumătate de oră în fiecare zi dacă ai ales să urmezi această cale a unui stil de viaţă sănătos deoarece aceasta este modalitatea prin care poţi arde caloriile în plus şi poţi distribui nutrienţii în părţi diferite ale corpului.

De asemeni, exerciţiile ajută la prevenirea bolilor ca şi diabetul, hipertensiunea şi obezitatea.

dsc_0250-32-compressor

Implică-ţi familia

Şi nu în ultimul timp, implică-i în procesul de pregătire al mâncării tale. Aşa poţi începe uşor să-i atragi de partea ta şi să le prezinţi într-un mod mai mult decât atractiv ceea ce consumi.

Când ce au în farfurie arată bine, devin mult mai tentaţi să încerce, să guste- prezintă-le ceva extrem de colorat!

More in Eşti mămică...

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

Cele mai citite articole

To Top