Femini.ro

Cum să renunţi la zahăr

Diete

Cum să renunţi la zahăr

Este momentul să renunţi la zahăr deoarece este el este de vină pentru durerile de inimă, pentru grăsimea de pe burtă şi pentru poftele de alimente grase. Nu vorbim acum de zahărul care vine din fructe, ci mai degrabă de cel rafinat care se găseşte în absolut orice de la ketchup până la cremele pentru cafea.

Ca să renunţi la zahăr, am întrebat experţii şi aceştia ne-au sărit în ajutor şi de această dată şi ne-au împărtăşit anumite trucuri cu privire la acest aspect:

Evită agenţii dubli

Dacă te gândeşti că cerealele integrale şi iaurtul reprezintă alimente sănătoase de consumat, este momentul să te mai gândeşti o dată când vine vorba de alegeri, explică specialiştii. Cerealele integrale cu arome sunt, de foarte multe ori, doldora cu zahăr şi ai fi uimită să afli cât de mult consumi şi totul de pe urma unui pachet atât de mic.

Iaurtul din nou este pus sub semnul întrebării deoarece acesta are zahăr natural în compoziţie şi dacă este îndulcit cu fel de fel de fructe iar fructele prezintă zahăr, atunci o adevărată bombă se declanşează în organismul tău.

Iubeşte-ţi ficatul

Ficatul tău face mult mai mult decât să filtreze toxinele corpului tău- acesta mai joacă şi un rol vital când vine vorba de poftele tale de zahăr, de dulce. Un ficat sănătos joacă un rol cheie, după cum am mai spus şi în reglarea nivelului de zahăr din sânge, explică specialiştii. Un nivel crescut de zahăr în sânge te poate lăsa înfometată, incapabilă de a te concentra, confuză, volatilă emoţională şi absolut tânjind după mai mult zahăr.

White plate with fresh ripe garden strawberries with sugar, sugar-bowl and spoons on wooden table. Dark rustic style. Top view

Hrăneşte-ţi bacteria bună din intestine

Bacteriile din intestine joacă un rol surprinzător în suprimarea poftelor alimentare, aşa că este primordial să le faci fericite cu ajutorul unor alimente şi mâncăruri corecte.

Mierea este un probiotic extraordinar, explică specialiştii. Altele mai includ şi sparanghel, banane, vinete, usturoi, kefir şi iaurt, bineînţeles.

Mănâncă mai multă ciocolată

Pentru a te menţine mult mai multă vreme sătulă, spun specialiştii. Ciocolata este o uneală extraordinara la care poţi apela pentru a-ţi linişti poftele de dulce. Bineînţeles că asta nu înseamnă că trebuie să exagerezi şi să consumi orice fel de ciocolată.

Îţi recomandăm ciocolata neagră cu puţină sare de mare.

Mănâncă grăsimi

Dacă îţi satisfaci poftele de dulce nu vei face nimic altceva decât să intri într-un ciclu din care nu mai poţi ieşi şi în acest mod vei da startul la nenumărate afecţiuni interne şi externe.

În schimb, apelează cu încredere, de fiecare dată la grăsimile sănătoase deoarece acestea nu-ţi vor creşte nivelul de insulină deoarece nu este recunoscută.

Fii atentă la lista cu ingrediente

Data viitoare când te afli la cumpărături, alocă mai mult timp ingredientelor de pe etichetă. Dacă întâmpini probleme când vine vorba de descifrarea acesteia, uită-te după un singur ingredient ce trebuie să te facă să pui produsul înapoi pe raft şi anume: high fructose corn syrop, explică specialiştii.

Orice produs ce conţine zahăr, sirop din orez, din porumb sau orice altă fructoză şi sucroză trebuie să dispară din coş.

Homemade sugar cookies crescent served with vintage accessories, almonds and spices over old wooden table

Continue Reading
You may also like...

More in Diete

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

To Top