Cum să slăbeşti rapid până la Crăciun

Diete şi sănătate

Cum să slăbeşti rapid până la Crăciun

Zilele se scurg repede şi ne apropiem astfel de marea sărbătoare a Crăciunului. Nu trebuie să uităm însă de silueta noastră doamnelor.  O ţinută de sărbătoare cere şi o siluetă pe măsură, aşa că se poate începe de pe acum programul de urgenţă pentru recăpătarea în formă.

Consumă suficiente lichide

ceai

Începe prin a te hidrata corespunzător. Pielea, părul, dar şi organismul tău au mare nevoie de apă. Consumă zilnic 2 litri de apă sau echivalentul a 8-10 pahare cu apă plată, minerală, ceaiuri de fructe sau plante, sucuri de legume şi fructe. Nu lăsa ca senzaţia de sete să se instaleze. Un ten îngrijit este un ten hidratat iar hidratarea începe din interior, aşa că nu uita de această regulă importantă şi vei vedea cum organismul tău va resimţi efectele benefice. Tenul va părea mai curat, luminos, iar organismul tău va scăpa astfel de toxinele acumulate. O  dietă sănătoasă, echilibrată cu un consum adecvat de lichide ajută la detoxifierea organismului. Detoxifierea fiind foarte importantă pentru pierderea în greutate, menţinerea funcţiilor organelor, dar şi menţinerea siluetei. Cu o jumătate de oră înainte de masă serveşte un pahar cu apă sau ceai. Ceaiul de ghimbir ajută digestia.

Mănâncă puţin dar des

Serveşte zi de zi cîte 3 mese. Nu sări peste micul dejun şi include în programul zilnic 2-3 gustări una după masa de dimineaţă şi a doua după masa de prânz. Prin gustare se poate înţelege câteva felii de fruct, câteva migdale sau nuci, un pahar cu lapte vegetal de cocos, un pahar cu suc proaspăt de fructe sau legume etc. Porţiile de hrană trebuie să fie mici, dar bogate în nutrienţi. Mesele bogate în proteine ajută organismul să piardă rapid în greutate, însă trebuie avută mare grija întrucât un aport mare de proteine pe termen lung poate duce la probleme renale. Surse de proteine sunt năutul, soia, ciupecile, fasolea etc. Aşadar, mesele trebuie să fie sursă de grăsimi sănătoase, de fibre, dar şi de proteine.  Astfel poţi consuma câteva migdale sau miez de nucă pentru acizi graşi nesaturaţi care te vor ajuta să slăbeşti mai uşor şi să arzi din grăsimi.

Serveşte zi de zi salate sau supe

Supele dar şi salatele de legume sunt surse foarte bune de vitamine, minerale, fibre, dar şi de apă. Acestea sunt sărace în calorii şi reprezintă alegeri inspirate pentru meniuri de dietă. La masa de prânz poţi servi o salată verde sau de crudităţi cu puţine crutoane şi fără pâine. O supă cremă de legume este o alegere inspirată pentru a începe masa. Atât salatele, dar şi supele reuşesc foarte uşor să umple stomacul, să instaleze acea senzaţie de satietate, de plin şi practic nu va mai fi nevoie de hrană în plus. Se pierde uşor în greutate fără mari eforturi.

Mănâncă încet, nu pe fugă

Când te aşezi la masă mestecă foarte bine mâncarea, nu te grăbi. Sănătatea începe practic din farfurie. Este foarte important să mesteci hrana cum trebuie. Dacă mănânci încet, corect vei observa că te saturi cu mai puţină hrană şi astfel vei slăbi.

Alege alimentele sănătoase în detrimentul celor nesănătoase

fructe de padure

Renunţă la tot ce înseamnă hrană nesănătoasă mai ales în aceasta perioada şi începe un nou stil de viaţă unul sănătos. Învaţă să renunţi astfel la alimente prăjite, bogate în calorii şi mergi pe meniuri vegetariene pregătite într-o manieră corectă. În loc de prăjeli poţi consuma o salată care nu are atâtea calorii. Implementează aceste schimbări de bun augur zi de zi şi vei vedea că vei slăbi, te vei menţine în formă, vei avea mai multă energie şi te vei simţi mult mai bine. Pentru a preveni îmbătrânirea serveşte des fructe de pădure întrucât au antioxidanţi care previn oxidarea celulară.

fructe

Aceste fructe previn ridurile şi dau un aspect tânăr pielii.  Consumă alimente care au acizi graşi nesaturaţi ce previn procesul de inflamarea. Poţi bifa pe listă ulei de măsline, ulei de rapiţă, ulei de in, seminţe de in, fistic, arahide, alune caju etc., iar când regimul îţi permite poţi consuma peşte gras aşa cum este tonul, macroul, sardinele, codul, somonul etc.

Tu ce faci ca să slăbeşti?

 

More in Diete şi sănătate

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

Cele mai citite articole

To Top