Femini.ro

Exerciţiile şi sarcina- ce trebuie să ştiu?

Eşti mămică...

Exerciţiile şi sarcina- ce trebuie să ştiu?

Dacă ai rămas însărcinată- felicitări pentru asta- trebuie să ştii că nu este necesar să renunţi la exerciţiile tale preferate; dar înainte de a munci pentru doi, mai jos vei găsi câteva dintre lucrurile pe care trebuie numaidecât să le iei în considerare având în vedere că îţi împingi corpul către limite.

Haideţi să vedem împreună ce trebuie să ştie fiecare femeie despre exerciţiile în timpul unei sarcini din punctul de vedere al unui specialist ce a trecut prin asta.

Nu trebuie să stabileşti nici un record

Exerciţiile când eşti însărcinată trebuie să nu fie exagerate; acum nu este momentul potrivit să pierzi kilogramele în plus, să participi la maraton şi multe altele.

În schimb, scopul tău în următoarele 9 luni ar trebui să fie: menţinerea greutăţii actuale iar ca şi regulă generală- trebuie întotdeauna să vorbeşti cu medicul tău, cu antrenorul înainte de a-ţi creşte exerciţiile ca şi intensitate, ca şi durată.

Exerciţiile vor fi mai grele

În timpul sarcinii femeile se declară de-a dreptul surprinse de faptul că exerciţiile devin mult mai dificile, mai grele. Vei observa, chiar şi în timpul mersului că muşchii vor obosi mult mai repede şi vei dori să se termine imediat totul pentru a te odihni 48 ore fără încetare- iar asta din cauză că centrul tău de gravitate este în schimbare.

Şi să nu mai vorbim şi de greutatea în plus adăugată, a.k.a. bebeluşul care îţi apasă pe toate organele vitale- aşa că respiraţia adâncă va fi mult mai greu de reprodus şi pauzele pentru urinat vor fi din ce în ce mai dese, ne avertizează specialiştii.

Nu te îngrijora că nu vei mai putea să faci faţă exerciţiilor ca altădată ci gândeşte-te că dacă ai parte de un antrenament pe toată perioada sarcinii deja eşti o eroină.

Screen Shot 2016-03-25 at 9.39.06 AM

Modificările îţi sunt prietene bune

Chiar şi fanaticii care mergeau la sala de 5-6 ori pe săptămână vor descoperi câteva modificări, schimbări- cel puţin în al treilea trimestru de sarcină, ne avertizează specialiştii, iar asta este cât se poate de în regulă. Simte-te liberă să mai diminuezi din intensitatea exerciţiilor şi din durată pentru a avea timp şi pentru odihnă.

Deci cum ştii că este momentul să pui pauză, să încetineşti? De recomandat este “testul vorbitului”- dacă nu mai poţi vorbi, este vremea să stai puţin şi să-ţi tragi sufletul, ba chiar să renunţi la exerciţiul respectiv.

Dacă ai experimentat o durere a unei grupe de muşchi în mod deosebit, o oboseală excesivă sau ai probleme cu somnul, niciodată nu este greşit să vorbeşti cu medicul specialist pentru a fi sigură că exerciţiile fac bine şi nu atentează la starea ta de sănătate.

Sesiunea ta de transpirat nu-ţi va induce travaliul

Foarte multe sunt femeile care se îngrijorează cu totul că un antrenament mai dur nu va face nimic altceva decât să le accelereze travaliul- mai ales dacă li se apropie data. De vreme ce nu este deloc posibil ca exerciţiile să-ţi inducă travaliul, mitul face ravagii în rândul viitoarelor mămici.

Screen Shot 2016-03-25 at 9.39.39 AM

Continue Reading
You may also like...

More in Eşti mămică...

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

To Top