Hormonii te ajută să pierzi în greutate!

Fii în formă

Hormonii te ajută să pierzi în greutate!

Cu toate că poţi arunca toată vina poftelor din perioada ciclului menstrual pe hormonii tăi, trebuie să ştii că aceşti mici prieteni au deasemeni şi puterea te a te face pe tine să rezişti cu succes în faţa unui antrenament intens.

Aşa că da, probabil ar trebui să le ceri scuze; mai jos veţi găsi câteva metode prin care poţi apela la hormonii tăi să pierzi kilogramele în plus, cu totul şi cu totul nedorite, mult mai uşor:

Redu poftele cât mai mult, o zi întreagă

Cunoscută şi ca hormonul ce te ajută să te simţi sătulă, leptina descreşte nivelul apetitului tău. După ce este eliberat de celulele grase ale organismului tău hormonul acţionează asupra hipotalamusului unde combate hormonul foamei, ne atenţionează specialiştii.

Mişcarea ta înţeleaptă: dormi. Lipsa de somn scade în mod automat şi semnificativ nivelul de leptinã, în concordanţă cu un studiu făcut în 2012 de cei de la “Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics”. Iar asta explică de ce persoanele cu afecţiuni ale somnului, ca şi insomnie şi apnee, se luptă cu greutatea, explică specialiştii.

Pentru un nivel optim, se sugerează ca femeile să doarmă între 6.5 şi 8.5 ore pe noapte şi să pună capul pe pernă în fiecare seară la aceeaşi oră.

Construieşte grăsime- arde muşchii

Femeile în general se gândesc că testosteronul este un hormon strict bărbătesc, însă, şi femeile prezintă un nivel destul de semnificativ- iar asta înseamnă mai puţin hormon, mai puţine rezultate când vine vorba de pierderea kilogramelor în plus.

Mişcarea ta înţeleaptă: pune mâna pe ceva greu. Ridică greutăţi serioase deoarece acesta reprezintă singurul mod prin care poţi crea masa musculară şi poţi arde grăsimea cauzată de testosteron, ne avertizează specialiştii.

Prin greu ne referim la acele greutăţi ce-ţi vor oferi o rezistenţă pentru 3-4 serii a câte 10 repetări efectuate câte se poate de corect.

Young couple jogging in park at morning. Health and fitness.

Mesele

De fiecare dată când mănânci, intestinele tale eliberează glucagon, peptide 1 şi peptide YY- aceste tipuri de hormoni încetinesc drumul alimentelor de-a lungul tractului intestinal. Rezultatul? Vei resimţi starea de saţietate mai multă vreme, aşa că nu vei exagera cu mâncarea.

Mişcarea ta înţeleaptă: mănâncă proteine, grăsimi şi complex de carbohidraţi la fiecare masă. Concentrează-te pe consumul a cel puţin 20-25 grame de proteine la fiecare masă- în special la micul dejun pentru a creşte gradul de saţietate la hormonii mai sus menţionaţi.

Mai apoi, asigură-te că adaugi grăsimi vegetale şi fibre la complexul de carbohidraţi (gândeşte-te: o legumă sau o omletă cu avocado cu o felie de pâine integrală).

Axează-te pe metabolism

Tiroida ta produce numeroşi hormoni, incluzând şi pe T3 şi T4 ce controlează cât de multe calorii arzi în momentul în care efectiv doar stai în şezut.

Mişcarea ta înţeleaptă: mănâncă mai multe fructe de mare. De vreme ce deficienţa de iod poate cauza o malfunctie a tiroidei, încearcă să mănânci mai multe fructe de mare ca şi cod, ton şi creveţi.

Doar asigură-te că înainte de achiziţionare te uiţi pe etichetă pentru a vedea care este cantitatea de iod ingerată la o porţie.

young couple people meditating yoga in lotus position at early morning on the beach

Continue Reading
You may also like...

More in Fii în formă

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

Cele mai citite articole

To Top