Întrebări ce te ajută să-ţi dai seama dacă antrenamentul tău slăbeşte

Fii în formă

Întrebări ce te ajută să-ţi dai seama dacă antrenamentul tău slăbeşte

 

Te-ai trezit vreodată făcând antrenamentul sugerat de specialişti însă care era atât de dificil încât te întrebai de ce ai acceptat această provocare în primă fază? Însă, dacă este atât de dur, slăbeşte? Te ajută în acest sens?

Aşa că, ne-am gândit să cerem sfatul specialiştilor şi aceştia ne-au cerut să ne punem câteva întrebări pentru a ne da seama dacă antrenamentul căruia îi suntem devotate chiar slăbeşte sau nu facem nimic altceva decât să ne pierdem timpul.

Te antrenezi de cel puţin 3 ori pe săptămână?

Pentru a atinge acele rezultate ce ţi le doreşti- mai ales când vine vorba de a slabi, chiar trebuie să mergi de cel puţin 3 ori la sală, pentru 30 minute sau chiar mai mult, de fiecare dată, explică specialiştii.

În acele 30 minute ar trebui să munceşti la maxim şi să simţi că-ţi provoci întregul corp pentru a avea rezultatele dorite.

Portrait of a fitness redhead woman stretching

Poţi să vorbeşti în timpul antrenamentelor?

Dacă eşti capabilă să porţi o conversaţie sau să cânţi în timpul antrenamentelor tale, asta înseamnă că nu te forţezi destul de mult, pe cât ar trebui, spun specialiştii. De vreme ce nu este ceva rău să faci exerciţii în pace, va trebui să plusezi cu ceva dacă mergi la sală doar de 3 ori pe săptămână iar tu doreşti să slăbeşti.

Ai aceeaşi rutină?

Să faci aceleaşi exerciţii în antrenamentul tău pentru acelaşi număr de repetări folosind aceleaşi greutăţi nu va face nimic altceva decât să-ţi plictisească muşchii. Încearcă să schimbi doar un factor în fiecare săptămână- creşte numărul repetărilor sau foloseşte o greutate mai mare, spun specialiştii.

La fel se face şi când vine vorba de cursuri; dacă mergi la acelaşi curs în fiecare săptămână, organismul va învăţa să se adapteze şi nu vei mai arde la fel de multe calorii. Pentru a păstra lucrurile provocatoare, foloseşte această formulă: fă două sesiuni de antrenamente pentru forţă şi două de intensitate- yoga sau pilates.

Rutina de antrenamente te stresează?

Cu cât ai parte de mai mult stres în viaţa ta, cu atât îi este mai uşor organismului să depoziteze grăsime inutilă, explică specialiştii. Dacă te zbaţi să ţii pasul cu planurile tale şi prezinţi obstacole când vine vorba de completarea fiecărei sesiune, munceşti mult prea mult iar asta pune stres maxim pe corpul tău şi nu vei ajunge să slăbeşti.

Antrenamentul îţi provoacă o febră ce ţine mai mult de două zile?

De vreme ce ar trebui să te antrenezi încât să resimţi a doua zi o durere ca şi rezultat, nu trebuie să te doară mai mult de 48 ore după exerciţii. Dacă ai avut antrenament luni şi încă abia te mişti vineri, te antrenezi prea din greu iar muşchii nu se pot recupera aşa cum ar fi trebuit.

În acest fel ajungi la oboseală constantă, iritabilitate şi chiar sentimente de depresie; mai mult decât atât, nu vei face acel progres ce ţi-l doreşti. Aşa cum am mai menţionat de atâtea ori, îţi poţi reseta organismul şi te poţi odihni o zi sau două între sesiuni.

Portrait of a happy cute woman standing in fitness gym

More in Fii în formă

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

Cele mai citite articole

To Top