Metode de a mânca quinoa toată ziua

Nutriţie

Metode de a mânca quinoa toată ziua

Nu mai este nici un secret că quinoa reprezintă o adevărată putere când vine vorba de nutriţie; este o proteină completă, fără gluten, bogată în fibre şi împachetată cu tot felul de nutrienţi ca şi fier, magneziu, potasiu şi zinc.

Dar, probabil vei fi surprinsă să afli că de fapt, quinoa nu este o cereală, ci mai mult o sămânţă înrudită cu spanacul şi mazărea; cu privire la clasificarea sa, această super sămânţă este un ingredient versatil ce poate fi folosit cu uşurinţă ca şi substituent al orezului.

Parfait cu fructe şi quinoa

Prepară o oală cu quinoa duminică seară şi vei avea mic dejun pregătit pentru toată săptămâna, super uşor şi extrem de săţios şi nutritiv. Adaugă câteva fructe într-un bol, cu quinoa şi masa este servită. Aceste parfait-uri sunt uşor de luat şi plecat la serviciu când eşti în grabă.

Prăjitură cu quinoa

Un mic dejun cremos ce are gust a prăjiturele de casă? Da, te rog! Această reţetă fără pic de lactate este îndulcită de untul de arahide folosit, de laptele de cashew şi de quinoa ce vine la pachet şi cu proteinele sănătoase şi săţioase ce-ţi vor ţine sub control poftele ieşite din comun când vine vorba de dulce şi zahăr.

Grilled catfish with quinoa and radish salad

Salată cu fructe de pădure, kale şi quinoa

Una dintre cele mai simple căi prin care poţi folosi quinoa este ca şi bază pentru salată. Acest amestec deosebit de uşor, super, nu face nimic altceva decât să adauge proprietăţile antioxidante cu cele anti-inflamatorii ale fructelor de pădure, mierii, oţetului de mere, şi să transforme totul într-un prânz cât se poate de savuros, delicios şi sănătos.

Cartofi dulci cu quinoa şi sos de lămâie

Ai nevoie de o nouă reţetă de taco? Acest sos de lămâie adaugă un plus de savoare oricărui fel de mâncare ce conţine ingrediente clasice mexicane iar cartoful dulce oferă un plus de fibre şi vitamina A. Cea mai bună parte? Poţi prepara toate aceste ingrediente din timp!

Avocado umplut

Această reţetă vegană şi fără gluten aduce împreună două super alimente şi anume, quinoa şi avocado. Avocado, după cum am mai spus de nenumărate ori este deosebit de bogat în grăsimi sănătoase monosaturate şi reprezintă o sursă impecabilă de fibre, folaţi, potasiu şi vitamina K.

Salată de pui cu quinoa

Această combinaţie de fructe şi legume- gândeşte-te puţin la căpşuni, roşii, coriandru, ridichi- face din salata clasică de pui, un fel de mâncare perfect pentru zilele toride de vară.

Ardei umpluţi cu quinoa

O altă opţiune grozavă pentru cei care încearcă să lase uşor carnea la o parte sunt ardeii umpluţi, deosebit de bogaţi în minerale dar şi împachetaţi cu cereale integrale şi multe alte legume sănătoase.

Burger din quinoa

Tot ce trebuie să faci pentru acest fel principal de mâncare este să combini numaidecât quinoa, cu fasole bătută, cu kale şi vei obţine ceva mult mai mult decât sănătos, mult mai puternic şi mult mai săţios. Trebuie să ştii că aceştia reprezintă modul perfect de a înlocui burgerii tradiţionali de la grătarele de sezon.

Grilled salmon with quinoa and vegetables

Continue Reading
You may also like...

More in Nutriţie

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

Cele mai citite articole

To Top