Metode simple de relaxare

yoga time

Fii în formă

Metode simple de relaxare

Viața poate fi destul de stresantă uneori, drept pentru care trebuie să găsim diverse metode de relaxare, pentru a ne aerisi spiritul și mintea de toate energiile negative și de grijile care nu contenesc să ne apese. Deși, deseori, modalitățile de relaxare ne sunt la îndemână și sunt destul de naturale, câteodată pur și simplu nu știm ce să facem pentru a ne calma și cum să eliberăm stresul.

Ce să nu faci pentru a te putea relaxa

Dacă ești destul de norocoasă încât să ai puțin timp liber la dispoziție iar în acele momente dorești să te relaxezi, iată o listă de lucruri pe care nu ar trebui să le faci dacă dorești să îți atingi scopul:

  • Nu te uita la TV. Acest lucru te va obosi și ameți chiar mai mult.
  • Nu naviga pe internet. Acesta va avea același efect ca și televiziunea.
  • Nu juca jocuri video (sau orice alt joc de pe un dispozitiv electronic). Jocurile video nu ajută la relaxare. Acestea te pot distra, însă nu te vor elibera de griji.
  • Nu te îmbăta. Chiar dacă alcoolul te poate relaxa pe moment, în momentele următoare, cu siguranță, te vei simți oricum, numai liniștită nu.
  • Nu citi ceva plictisitor sau dificil. Deși unii spun că lecturarea unei cărți plictisitoare este un mod bun de a te trimite la culcare și de a te relaxa, acest lucru, de fapt, îți va cauza mai mult stres deoarece în timp ce încerci să deslușești cele citite, mintea ta va obosi și mai mult.

relaxare

Metode simple de relaxare care nu dau niciodată greș

Tehnica de relaxare pe care o alegi trebuie să varieze în funcție de timpul pe care îl ai la dispoziție. Cel mai sănătos este ca fiecare persoană să acorde cel puțin 30 de minute pe zi unei metode bune de relaxare, care să aibă efecte de lungă durată. Acest lucru ar acționa ca un vaccin puternic împotriva stresului, anxietății și oboselii. Iată câteva idei care te pot ajuta în acest sens:

 Apa caldă – Felul în care te simți psihic este strâns legat de modul în care te simți fizic, drept pentru care corpul tău poate prelua conducerea în a schimba starea ta emoțională și mentala. Studiile au arătat că doar dacă ții o simplă cană cu un lichid cald, te vei simți mai confortabil, mai cald și mai prietenos față de alții. De asemenea, poți să te relaxezi cu apă caldă, dacă: faci un duș fierbinte, faci o baie lungă și fierbinte, bei ceva cald, îți înmoi picioarele în apă caldă timp de 15 minute înainte de culcare.

warm bath

 Ține-te de degetul mare – Strânge-ți degetele mari de la fiecare mână și masează-le timp de 3-5 minute. Concentrează-te pe sentimentul pe care-l obții de fiecare dată când masezi degetul și acordă atenție la fiecare mișcare. Dacă închizi ochii în timpul acestui proces, experiența va părea și mai încântătoare. Este o metodă de relaxare simplă și confortabilă. Fă o încercare și bucură-te de efectele ei!

Respiră – Știai că atunci când suntem tensionați și grăbiți avem tendința de a păstra mai mult aer și respirația să devină superficială? Pentru a oferi un răspuns împotriva stresului dat de organism și pentru a ne activa abilitățile de relaxare, trebuie să ne încetinim respirația și să devenim conștienți de ea. Cu cât expirăm mai mult aerul, cu atât ne vom simți mai relaxați și mai liberi. De asemenea, timpul de expirare a aerului trebuie să fie mai mare decât timpul de inspirare.

Încetează să faci mai multe lucruri în același timp – Aceasta este o metoda rapidă și simplă de relaxare. Cea mai bună parte este că o poți face oriunde și oricând, chiar și atunci când ești la birou. Atunci când faci mai multe lucruri în același timp, viața ta devine mai complicată și ești mai predispus să faci greșeli care, la rândul lor, îți vor solicita creierul și mai mult.

Continue Reading
You may also like...

More in Fii în formă

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

Cele mai citite articole

To Top