Rutina de dimineaţă care mă face să mă simt grozav!

Fii în formă

Rutina de dimineaţă care mă face să mă simt grozav!

În unele dimineţi, lupta cu noi este incredibil de dificilă. După ce, într-un final, te despărţi de perna cea de toate zilele, urmează deciziile sănătoase care ar trebui să-ţi vină-n minte una două, dacă doreşti să te simţi grozav.

Din păcate, însă, rutina de dimineaţă poate fi un lucru mult mai măreţ şi mai „groaznic” decât te-ai fi aşteptat vreodată. Spre exemplu, de vreme ce o ceaşcă de cafea este bună pentru tine, nu te poţi baza pe ea dacă doreşti ca toată ziua să te simţi grozav şi să ai parte de energie din plin.

Acestea fiind spuse, haideţi să vedem împreună care este rutina de dimineaţă a câtorva dintre specialiştii noştri:

Execută-ţi planurile

Când sari din pat dimineaţa şi trebuie să-ţi faci exerciţiile, nu trebuie să te gândeşti prea mult aşa că, de preferat ar fi să-ţi plănuieşti o rutină rapidă cu o seară înainte.

Începe cu câteva flotări, câteva genoflexiuni şi abdomene; nu uita însă şi de întinderi pentru a-ţi relaxa muşchii.

Reîmprospătează-ţi dozele de apă

De dragul sănătăţii trebuie să te hidratezi cu apă, nu doar cu cafea sau cu alte băuturi de orice fel, explică specialiştii.

Peste toate, deshidratarea nu este de preferat când vine vorba de rutina de dimineaţă şi mai ales dacă-ţi doreşti o zi grozavă plină de energie. Crezi că ai băut destul de multă apă? Persoanele hidratate bine, merg la toaletă de cel puţin 7 ori pe zi, conform unui studiu recent.

Timp personal

Când casa ta este plină şi la birou ai extraordinar de mulţi oameni pe cap, este incredibil de dificil să te mai bucuri de timpul pentru tine. Din această cauză, anumiţi specialişti recurg la doar 45 de minute în fiecare zi în care să se concentreze doar pe nevoile persoanale.

20 minute de bicicletă şi 25 de bandă, asta înainte că oricine altcineva să se trezească şi să înceapă să ţipe. Încearcă să faci acest lucru înainte să răsară soarele deoarece vei avea impresia că Planeta întreagă doarme iar liniştea este supremă.

Fă din micul dejun o prioritate

Rona Heublum- Colton, medic primar în New York declară faptul că rutina de dimineaţă pentru ea înseamnă o cană cu cafea organică, îndulcită cu puţină ştevie.

„O dată ce mi-am terminat cafeaua, de cele mai multe ori beau un shake cu proteine. Câteodată mai optez şi pentru o omletă cu unul sau două albuşuri de ou, ardei, ceapă, roşii şi avocado.”

În sezoanele răcoroase cu vreme urâtă, acelaşi medic optează şi pentru o sesiune de citit emailuri în pat pentru încă 20-30 minute înainte de a pleca  la serviciu.

Bucură-te de exterior

Dacă mergi la birou înainte de a se lumina de ziua şi vii acasă înainte să se întunece, este foarte uşor să uiţi importanţa de a te bucura de natură.

Toamna şi iarna, specialiştii noştri adoră să meargă pe jos şi să lase aerul rece să-i trezească- lucru deosebit de bun pentru plămâni. O astfel de plimbare de dimineaţă te poate face să te simţi grozav şi asta chiar dacă nu te aştepţi.

More in Fii în formă

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

Cele mai citite articole

To Top