Vrei un păr mai strălucitor? Mănâncă asta!

Întreţinere

Vrei un păr mai strălucitor? Mănâncă asta!

 

Când vorbim de un păr mai strălucitor, de obicei ne gândim la anumite produse de înfrumuseţare. Adevărul este că, într-o proporţie foarte mare ceea ce mâncăm contribuie la sănătatea acestuia.

O cale naturală prin care te poţi bucura de un păr mai strălucitor este cu ajutorul alimentelor corecte.

Prin reducerea consumului de produse fripte şi de tip junk food te vei bucura de o serie de nutrienţi esenţiali şi de vitamine, poţi fi sănătoasă şi poţi avea un păr incredibil de frumos.

Aşa că, dacă doreşti un păr mai strălucitor, iată care sunt alimentele pe care trebuie să le introduci numaidecât în dieta ta:

Somon

Acizii graşi esenţiali ca şi omega 3 ajută la promovarea unui păr sănătos şi strălucitor; aceştia nu vor face nimic altceva decât să menţină scalpul hidratat şi sănătos permiţându-i creşterea.

Pe lângă acizii graşi omega 3, somonul mai conţine şi proteine şi vitamina D, amândouă esenţiale pentru creşterea unui păr sănătos.

Nuci

Să mănânci somon în fiecare zi poate fi cu totul plictisitor; mai ales că trebuie să-l găteşti iar acest procedeu îţi ia foarte mult din timp. Dar, o gustare rapidă de nuci sau migdale îţi pot asigura doza zilnică de acizi graşi şi continuă să-ţi asigure nutrienţii de care are nevoie părul tău.

Banane

Alte alimente care-ţi promovează sănătatea părului tău sunt bananele, de vreme ce ele conţin o cantitate considerabilă de vitamina B6 ce ajută la reglarea hormonilor şi reduce stresul.

Pe lângă banane, spanacul şi cartofii conţin aceeaşi cantitate de vitamina B6.

Carnea

Carnea de curte, mai ales şi toate produsele lactate conţin vitamina B12, acea vitamină extrem de eficientă pentru un păr mai strălucitor. Pe lângă aceste tipuri de vitamine, carnea slabă, ouăle şi produsele din soia conţin şi proteine care-ţi menţin părul sănătos.

Avocado

Bineînţeles că avocado este considerat un super-aliment şi nu doar pentru sănătatea părului având în vedere că acesta conţine antioxidanţi, fibre, potasiu şi magneziu, toate fiind extraordinare deoarece contribuie la sănătatea părului.

Fructele de pădure

Acestea conţin vitamina C şi ajută la producerea de colagen. Acest element duce la întărirea firelor de păr, asta însemnând în mod automat un păr mai sănătos şi mai strălucitor.

Dovleac

Dovleacul conţine vitamina A, iar vitamina A produce sebum. Sebumul acţionează ca şi un balsam natural şi promovează un scalp sănătos şi un păr mai strălucitor, mai mătăsos.

Iaurt

Consumă de 3 ori pe zi alimente bogate în probiotice şi băuturi, de ce nu, ca şi iaurtul care conţine culturi active, vii, asta bineînţeles dacă-ţi doreşti un păr mai strălucitor.

Legume verzi

Legumele verzi sunt bune atât pentru organism cât şi pentru păr deoarece conţin o cantitate foarte mare, bună şi uşor de asimilat de aminoacizi şi o gamă variată de minerale alături de vitaminele ce „clădesc frumuseţea”, acestea fiind vitaminele A, C, E şi K.

Încearcă să le consumi crude sau adaugă-le în sandwich-uri, în supe sau în orice alt fel de mâncare pe care-l consumi. Spanacul, kale, arugula sunt surse grozave.

More in Întreţinere

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

Cele mai citite articole

To Top