Femini.ro

5 alimente care te ajută să slăbeşti

Diete

5 alimente care te ajută să slăbeşti

5 alimente care te ajută să slăbeşti

Ţi-ai dori să începi o dietă, dar nu ştii exact ce alimente te-ar putea ajuta în acest sens? Femini.ro îţi prezintă astăzi o listă cu 5 alimente care te ajută să slăbeşti.

1. Ouăle

Ouăle constituie o sursă foarte bună de proteine de bună calitate de care organismul are mare nevoie. Le poți bifa cu succes pe lista meniului de dietă și asta pentru că ajută în procesul de slăbire. Cum așa? Simplu! Un consum ridicat de proteine favorizează pierderea în greutate. Cum le poți consuma? În multe feluri. Le poți consuma fierte la micul dejun sau adăugate în salate, sub formă de omletă, fierte în apă etc. O idee delicioasă dar şi sănătoasă prin care poți preveni excesul de grăsimi este servirea unei omlete doar din albuşuri de ou.

2. Iaurtul

Sursă de calciu, iaurtul este un aliment-minune pentru dietă. Reglează tranzitul intestinal, previne astfel problemele de digestie, hidratează, revigorează organismul și prin refacerea florei intestinale întăreşte sistemul imunitar. Secretul constă în alegerea unui sortiment de iaurt bio fără arome cu puține grăsime și culturii vii de bacterii. Cum îl poți servi? În amestec cu fructe și fulgi de cereale integrale, adăugat în sosuri, în salate (tzatziki) etc.

3. Apa

Organismul uman este peste 70% apă. Iată de ce este vital să te hidratezi așa cum trebuie, mai precis să bei zilnic 2 litri de apă. Dar știai oare că dacă nu bei apă suficientă nu slăbeşti? Cum așa? Apa ajută la eliminarea toxinelor din organism favorizând astfel pierderea din kilogramele în plus. În caz contrar organismul stochează toxine și astfel procesul de slăbire se îngreunează. Ce poți să consumi în afară de apă? Poți bifa pe lista meniului de dietă supe, salate, sucuri din fructe și legume, dar și smoothie-uri.

4. Lapte cu 1% grăsime

Laptele cu 1% grăsimi este de departe alimentul potrivit pentru o dietă de slabire. Sursă de proteine de bună calitate și calciu pentru oase și dinți sănătoşi, laptele cu 1% grăsimi ajută considerabil de mult în procesul de slăbire. Acesta poate fi consumat la micul dejun alături fulgi din cereale integrale sau servit între mese ca și gustare. De asemenea, îl poți consuma și sub formă de milkshake-uri.

5. Măslinele

Măslinele constituie o sursă foarte bună de acizi graşi nesaturaţi omega 3. Aceste grăsimi sănătoase nesaturate nu pot fi sintetizate de organism și tocmai de aceea ele nu trebuie să lipsească din programul alimentar.

Pot fi inlocuite cu succes de uleiul extras din acestea, de altfel o bază foarte bună pentru dressingurile pentru salate. Măslinele se pot servi proaspete, sub formă de pastă, adăugate în salate sau la sendvişuri dar și ca gustare între mese.

Tu ce anume mănânci ca să slăbeşti? Spune-ne pe femini.ro!

Dacă ți-a plăcut articolul, nu uita să îi dai share pe pagina de Facebook!

Descoperă şi cât de sănătoase sunt migdalele!

Află de ce nucile te feresc de cancer!

Vezi de ce este bine să consumi castane comestibile în perioada postului!

Descoperă beneficiile curei de portocale!

Vezi de ce borşul de tărâţe este o sursă bună de nutrienţi pentru organism!

Continue Reading

More in Diete

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

To Top