Femini.ro

5 trucuri pentru un mers pe bandă mai eficient

Fii în formă

5 trucuri pentru un mers pe bandă mai eficient

Dacă încerci să slăbeşti însă de fiecare dată când alergi pe bandă o faci la aceeaşi viteză şi înclinaţie, poate fi destul de plictisitor atât pentru tine cât şi pentru corpul tău care se va obişnui în cele din urmă şi nu va mai arde caloriile la care visezi.

Vestea bună este că te poţi bucura de un mers sau alergat pe bandă mult mai eficient; data viitoare gândeşte-te că te afli pe o bandă specială pentru hamsteri şi nu mai urmări caloriile ce au fost arse.

Amestecă

Rolul exerciţiilor când vine vorba de pierderea kilogramelor în plus poate fi destul de simplist şi uşor: pentru a slăbi, trebuie să arzi multe, multe calorii, spun specialiştii, şi acest lucru îl poţi face dacă vei creşte în mod regulat intensitatea şi durata antrenamentului, exerciţiilor.

Problema este că dacă lucrezi mult prea aproape de capacitatea maximă a inimii tale, vei obosi mult prea rapid; dar dacă alergi mai încet însă mult mai pornită, mai sigură, mai corect, vei avea parte de un timp mult mai îndelungat pentru a vedea rezultatele.

Mediul este varietate, ne anunţă specialiştii; în unele zile de preferat ar fi să alergi 20-30 minute puţin mai rapid, de vreme ce în altele, mergi mai mult şi mai încet- aproximativ o oră, o oră şi ceva.

Young woman training in fitness club with instructor

Ai grijă de viteză

Intervalele sau pauzele în care ai de făcut câteva exerciţii pentru construirea masei musculare sunt cele mai bune; studiile au arătat că femeile care aleargă 2 minute la viteză maximă după care 3 minute încetinesc, ard cele mai multe calorii, mult mai multe decât femeile care merg şi au aceeaşi rutină în fiecare zi.

Încearcă să-ţi creşti viteza câte puţin în fiecare zi, preţ de 30 şi 60 secunde pentru ca mai apoi să încetineşti tot atâtea secunde, sau dublează timpul dacă nu eşti în formă.

Alege o viteză care îţi permite să te menţii pe bandă între 2-5 minute şi care nu te extenuează.

Înclinaţia

De preferat ar fi să începi să te joci şi cu înclinaţia bandei de mers deoarece şi aceasta joacă un rol deosebit de important când vine vorba de arderea caloriilor. Din păcate, alergatul sau chiar mersul la o înclinaţie mult prea mare, poate fi aproape o misiune imposibilă pentru corpul tău.

În loc de a seta înclinaţia şi a uita cu totul de ea, pretinde că eşti afară; învaţă cum să urci un munte, un deal şi depune acelaşi efort- uită că eşti în sală, pe bandă, pe teren plat.

Încearcă deasemi să alternezi intervalele înclinate- poţi încerca acelaşi artificiu ca şi la alergat şi anume lecţia de 2-5 minute cu pauze, însă pauzele trebuie să fie făcute tot pe o înclinaţie de cel puţin 0,5-1.00.

Nu renunţa la celelalte antrenamente

Studiile publicate în The Journal of Applied Physiology sugerează că cea mai bună metodă de a pierde kilogramele în plus nu este prin stabilirea şi urmarea aceleiaşi rutine în fiecare zi, la nesfârşit.

Important este să găseşti amestecul perfect între cardio, intervale de rezistenţă, încălzire, exerciţii de forţă, toate acestea ajutându-te să-ţi îndeplineşti scopurile mult mai repede.

young woman practicing fitness and working out in a gym

Continue Reading
You may also like...

More in Fii în formă

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

To Top