Femini.ro

Ce alimente ţin nutriţioniştii mereu în frigider?

Fii în formă

Ce alimente ţin nutriţioniştii mereu în frigider?

Nu este nici un secret că nu este deloc uşor să mănânci sănătos mai ales când în frigider nu ai deloc alimente sănătoase- tocmai din acest motiv am mers la câţiva experţi, un grup de dieticieni înregistraţi pentru a afla ce ţin aceştia în frigider de fiecare dată.

Adaugă aceste alimente pe lista ta de cumpărături pentru a începe să mănânci şi să te simţi din ce în ce mai bine începând de astăzi!

Haideţi să vedem împreună ce alimente ţin nutriţioniştii mereu în frigider:

Broccoli

“Este leguma care nu lipseşte de la nici o cină şi am făcut în aşa fel încât întreaga mea familie să îl iubească.

Când nu mă simt deloc creativă şi sunt în pană de idei, întotdeauna apelez la el, aşa cā il am mereu în frigider.”- Keri Grassman, partener la Women’s Health

Fructe de pădure organice

“Eu şi cele trei fetiţe ale mele le devorăm de fiecare dată fără a sta prea mult pe gânduri”- Katie Cavuto, dietician pentru “The Philies and the Flyers”.

Selective focus on the nut on the cream

Unt de arahide natural

“Untul de arahide reprezintă o sursă nemaipomenită de proteina sănătoasă şi grăsime; unde mai pui că-l poţi mânca cu aproape orice?”- Kristin Kirkpatrick, manager la “Cleveland Clinic Wellness Institute”

Ouăle

“De la noi din frigider nu lipsesc niciodată ouăle deoarece prezintă o proteină de înaltă calitate şi sunt foarte simplu de gătit. Îmi place să fac tot felul de omlete folosind toate combinaţiile posibile şi imposibile.

Îmi place şi să-mi asigur proviziile cu ouă fierte pentru a doua zi când voi fi nevoită să pregătesc micul dejun pentru cei mici sau chiar diverse gustări.”- Joy Bauer, dietitician şi expert în sănătate pentru “NBC’s Today Show”

Salsa

“Cât ai clipi din ochi pot prepara acest fel de mâncare mexican din ouă fierte, sos şi tot felul de legume care vor da un gust cu totul sănătos, gustos şi care te va menţine sătulă multă vreme atâta timp cât îl consumi tot cu ceva sănătos.”- Jaclyn London, dietician la “Mount Sinai Hospital”

tortilla chips with pulled pork

Spanac

“De la noi din frigider nu lipseşte niciodată spanacul- îl poţi pune într-un smoothie, îl poţi amesteca cu sos de roşii, îl poţi pune deasupra unui burger sau pur şi simplu într-o salată. Este ieftină, este versatilă şi bună pentru tine şi sănătatea ta.”- Kristin Kirkpatrick, manager la “Cleveland Clinic Wellness Institute”

Hummus

“Folosesc hummusul în atât de multe metode diferite. Îmi place să-l pun deasupra pe o felie de pâine cu somon, în loc de brânză sau margarină, în salată cu ou în loc de maioneză şi pe un cartof copt în loc de unt. Secretul meu este că folosesc hummusul chiar şi în sosul pentru paşte pentru a-l face mai cremos.”- Keri Gans, autor a “The small change diet”

Avocado

“Îl folosesc la micul dejun, în tot felul de gustări şi în felurile mele de mâncare preferate, bineînţeles. Niciodată nu mă satur de el deoarece este un aliment atât de puternic, de sănătos şi săţios.”- Keri Grassman, partener la “Women’s Health”.

Healthy sandwich with avocado and poached eggs

Continue Reading
You may also like...

More in Fii în formă

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

To Top