Femini.ro

Cele mai sănătoase gustări de seară

Fii în formă

Cele mai sănătoase gustări de seară

Când vine vorba de anumite gustări de seară, de cu o oră sau două înainte de somn, sunt câteva lucruri pe care trebuie să le iei numaidecât în considerare: în primul rând, cercetătorii nu leagă caloriile ingerate seara cu o potenţială creştere în greutate.

Un studiu a scos la iveală faptul că dacă alegi să mănânci fix înainte de somn te vei trezi mult mai odihnită şi vei lăsa deoparte corvoada unei noi zile.

Deasemeni, când vine vorba de gustări de seară nu este nimic mai satisfăcător decât alimentele asociate comfortului- şi anume cele bogate în grăsimi cu deosebit de multe calorii.

Brânza

Bineînţeles că este procesată, te auzim pentru că sunt sigură că ne-ai atenţionat. O singură servire din aceasta te va satisface cu proteine şi grăsimi, te vei simţi mai sătulă având în vedere că este o gustare deosebit de săţioasă şi unde mai pui că prezintă doar 80 calorii.

Un bol cu cereale

Lasă deoparte toate tipurile de cereale ce prezintă zaharuri deoarece nu vei mai putea să dormi iar stomacul în mod clar îţi va da bătăi de cap. Acum vorbim despre cereale integrale, despre un complex de carbohidraţi care sunt deosebit de uşor de digerat şi îţi oferă 200 de calorii sau chiar mai puţin per bol, per castron, ne anunţă specialiştii.

Sweet chocolate pillows in wooden bowl,selective focus

Iaurt grecesc

Pentru aproximativ 100-150 calorii, vei avea parte de câteva proteine cu totul satisfăcătoare şi te vei simţi mult mai relaxată, spun specialiştii. În plus, iaurtul grecesc îţi calmează stomacul aşa că dimineaţa nu te vei trezi cu arsuri sau indigestii iar somnul îţi va fi cât se poate de liniştit.

Carne de curcan

Curcanul este bogat în enzime ce induc somnul- nu e de mirare că devii aşa somnoroasă la mesele aniversare şi la cinele de sărbători, aşa-i?

Carnea albă prezintă un număr redus de calorii- 2 bucăţi nu trec de mai mult de 100 calorii, este slabă în grăsimi şi mai conţine şi proteine de înaltă calitate.

Un măr şi unt de arahide

Merele conţin foarte multe fibre şi sunt cât se poate de satisfăcătoare; proteinele din untul de arahide deasemeni te vor menţine sătulă şi nu te vei simţi grea la stomac.

Fresh and homemade chocolate pudding. Selective focus on the crumbles

Budincă de ciocolată

În mod clar aceasta face parte din categoria gustări de seară pe care le iubim- budinca merge de minune şi nu conţine grăsimi care se pot depune pe burtă în timpul nopţii. O singură servire ajunge până la aproape 90 calorii.

Morcovii

Morcovii sunt deosebit de nutritivi şi te vor menţine sătulă în mod clar până dimineaţă, spun specialiştii. Şi unde mai pui că nu ai decât 4 calorii pe fiecare morcov mic?

O banană

Nu numai că o banană este plină cu fibre săţioase şi enzime relaxante- conţine 100 calorii, dar este o gustare perfectă de seară dacă deja ai făcut curăţenie în bucătărie. Nu vei lăsa în urmă nici o farfurie şi nici o ustensilă pe care să o speli dimineaţă.

fresh banana fruit isolated on white background

Continue Reading
You may also like...

More in Fii în formă

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

To Top