Femini.ro

Cum să te menţii în formă fără să mergi la sală

Fii în formă

Cum să te menţii în formă fără să mergi la sală

Parte a stilului de viață sănătos, sportul te ajută să te menţii în formă. Grăbeşte arderea caloriilor și a depozitelor de grăsimi, îți remodelează trupul așa cum vrei și te ferește de boli. Pentru toate acestea nu este nevoie să faci eforturi impresionante la sală, ci doar să transformi pauzele în mini sedinţe de sport. Cum este totuși posibil? Femini.ro îți arată cum.

sport-1

1. Exerciții cu bebeluşul

Dacă ești mamică de bebeluş și nu știi cum poți transforma minutele dulci când stai cu el în mini sedinţe de sport, îți spunem de pe acum că este foarte ușor. Tot ce trebuie să faci este să îl ții în brațe cât mai mult și pesemne asta îți va plăcea. Leagănă-l și astfel mușchii brațelor se tonifică, mai ales când el ia în greutate. Trebuie să ne crezi pe cuvânt și ai să vezi efectul ulterior. Nu uita! Foarte important pentru sănătatea lui dar și a ta este alegerea de a-l hrăni la sân. Prin alăptare bebeluşul primește anticorpi de la tine, îi crește imunitatea iar tu arzi din calorii. Dacă ai posibilitatea, hrăneşte-l până la 6 luni şi chiar după vârsta aceasta.

mamica-si-copil

Tot la capitolul exerciții cu bebeluşul sunt şi cele în care te poți folosi de un cărucior. Pune-l pe bebeluş în cărucior iar tu ține-te cu mâinile de bara acestuia. Stai dreaptă, după care apleacă-te executând genuflexiuni.

2. Uită o vreme de lift și de scările rulante

Deși este comod să folosești liftul sau scările rulante și mai economiseşti și timp astfel, nu faci decât să devii sedentară și să crești riscul de a lua în greutate. Uită de acestea și folosește în schimb scările obișnuite. O să-ți fie mai greu la început după care ai să te obișnuiești. După o vreme ai să observi pe propria piele că ai slăbit și trebuie să faci o schimbare în garderobă.

3. Parchează mașina cât mai departe

Dacă îți spuneam anterior că trebuie să te dezici de instrumentele lumii moderne care mai degrabă te împing spre sedentarism, poți bifa pe listă uitarea de mașina proprie. Poţi de exemplu să îți parchezi mașina cât mai departe și în timpul acesta să îți tonifici musculatura mergând pe jos. Nu uita! Deși mersul pe jos este aparent banal, acesta constituie un tip de mișcare fizică care realmente este foarte bună pentru sănătatea întregului corp.

poza sport1

4. Mișcă-te pe loc sau dansează

Când beneficiezi de câteva minute de pauză, pune-ți muzică la căști și dansează sau mișcă-te pe loc. Fie că optezi pentru un exemplu sau altul, reușești să arzi caloriile și să te menţii în formă și asta fără prea mari eforturi financiare. La fel de uşor poţi să te menţii în formă dacă în acele câteva minute libere pe care le ai la dispoziţie doar pentru tine le vei petrece sărind coarda. Va fi amuzant şi îţi va aminti de copilărie.

5. Aleargă sau mergi cât mai des prin parc

Cu cât reușești să faci mai multă mișcare fizică, cu atât arzi mai multe calorii, reușești să te menţii în formă dar și să previi o sumedenie de boli. În plus, te bucuri de aer curat, poți să socializezi şi să te deconectezi pentru câteva minute bune de la grijile și problemele vieții cotidiene. Nu te costă nimic, dar îți aduce foarte multe beneficii.

Tu cum reuşeşti să te menţii în formă? Spune-ne pe femini.ro!

Descoperă cum am învăţat să fiu o mămică sănătoasă!

Află care sunt avantajele de a fi mamică în vârstă!

Află cum se schimbă maternitatea la cel de-al doilea copil!

Descoperă 10 alimente care au puţine calorii!

Află ce este bine şi nu să mănânci în timpul sarcinii!

Iată şi câteva exerciţii pentru un abdomen tonifiat, mai ales dacă esti proaspătă mămică!

More in Fii în formă

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

To Top