Femini.ro

Gustări pentru un abdomen plat

Fii în formă

Gustări pentru un abdomen plat

Nu este nici un motiv pentru care ar trebui să renunţi la anumite gustări din cauză că încerci să slăbeşti sau să ai un abdomen plat- cu toate acestea trebuie să fii cu totul inteligentă când vine vorba de alegerea acestora.

Sunt persoane care cred că un abdomen plat se face în bucătărie şi asta este cât se poate de adevărat; creşte-ţi eforturile de la sală cu aceste gustări super-deştepte!

Chipsuri de sfeclă

Încălzeşte cuptorul la 375 grade F şi adaugă feliutele extra subţiri de sfeclă în cuptor cu ulei de măsline şi sare de mare. Fă-le uitate vreme de 10-20 minute maxim, până observi că marginile se curbează.

De preferat ar fi să le consumi normale, însă pentru un plus de savoare poţi apela şi la un sos slab.

Smoothie tropical

Pentru el ai nevoie de apă de cocos, jumătate de cană de mango îngheţat, jumătate de cană de suc de portocale- de la două portocale- şi jumătate de cană de kefir. Se amestecă toate şi se serveşte.

mexican-guacamole-and-chips_MyGP5DK_

Legume şi guacamole

Având în vedere că persoanele care consumă avocado sunt mai sănătoase decât cele care nu o fac, guacamole este perfect când vine vorba de o gustare. Mai ai nevoie de morcovi mici şi ţelină şi vei ingera aproximativ 170 calorii.

Cappuccino de migdale cu pere

Un espresso sau o cafea mică peste care se adaugă lapte de migdale; se serveşte cu o pară tăiată bucăţi.

Cofeina este un stimulent natural ce îţi creşte capacitatea metabolismului.

Fructe şi brânză

Pentru un abdomen plat, clar aceasta este o alegere deosebit de bună din cauză că doar calciul ce se găseşte în produsele lactate te ajută să arzi mai multă grăsime aşa că brânza gouda este de luat în considerare.

Legume cu sos

Pentru sos este nevoie de ardei roşu, brânză feta, usturoi, ulei de măsline iar ca şi legume poţi opta pentru broccoli şi morcovi. Într-un blender amestecă toate pentru sos, după care îl poţi servi cu legumele alese.

Această combinaţie prezintă un număr de 180 calorii.

Chicken and vegetables

Biscuiţi şi iaurt

Trebuie să ai grijă în acest caz ca biscuiţii să fie simpli, fără zaharuri şi grăsimi adăugate; după care mai ai nevoie de ¼ de avocado, 1 castravete şi un iaurt grecesc mic.

Pune deasupra biscuiţilor avocado iar castraveţii amestecă-i cu iaurt.

Castraveţii sunt 95% apă şi din această cauză aceştia reprezintă un aliment perfect pentru un abdomen plat şi care te vor menţine şi sătulă dar şi hidratată în acelaşi timp.

Pere umplute

Pentru această gustare ai nevoie de o pară tăiată bucăţi, câteva linguriţe de unt de arahide şi feliuţe subţiri de cocos.

Ai un total de 207 calorii; untul de arahide ajută la reducerea cantităţii de grăsime absorbită de organism.

Parfait cu kiwi

Ai nevoie de un iaurt grecesc, 1 kiwi, cereale granola şi frunze de mentă.

Aşează primele 3 ingrediente în câteva straturi iar deasupra asezonează totul cu mentă.

Cu această gustare adaugi zilei tale aproximativ 208 calorii.

Top view on ice cream, served in little metal pail with sugared violets on old wooden table. Square image

Continue Reading
You may also like...

More in Fii în formă

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

To Top