Femini.ro

Proteine pudră – ghidul femeii sănătoase

Diete

Proteine pudră – ghidul femeii sănătoase

Când te gândeşti la proteine pudră, ce imagine îţi apare pentru prima dată în minte? Probabil un tip super musculos care-şi prepară shake-ul de după antrenamente, aşa-i? Ei bine, este timpul să-ţi schimbi această gândire deoarece este total irealistă.

Femeile se pot bucura de beneficiile adevărate ale proteinelor pudră deasemeni, la fel ca şi bărbaţii, ne anunţă specialiştii. Bărbaţii care au un asemenea program, care se ţin de antrenamente, de regulă au şi o dietă destul de bogată în proteine, în timp ce femeile au nevoie de proteine pudră, suplimente, pentru a umple unele goluri.

Când doreşti să slăbeşti, în mod automat tăi din calorii iar o femeie are nevoie de mai multe proteine pentru a se menţine pe linia de plutire. Pierderea în greutate include grăsime, muşchi şi o mică parte din oase. Şi bineînţeles că-ţi doreşti să pierzi mai multă grăsime şi mai puţini muşchi- iar pentru a face asta vei avea nevoie de proteine.

Shake-urile

Unul dintre cele mai comune şi mai folositoare moduri de a consuma proteine pudră este cu ajutorul unor shake-uri şi smoothie-uri pe care să le ai pregătite imediat după antrenament, afirmă experţii.

Pentru înainte de antrenament, proteinele pudră dintr-un shake te pot ajuta să digeri cu uşurinţă mesele de până atunci, fără a te îngreuna prea tare la stomac. Cu toate acestea, având în vedere că un blender plin cu amestec pe care trebuie să-l consumi înainte, nu te va lăsa să alergi sau să-ţi faci exerciţiile în voie, de recomandat ar fi să îl laşi pentru perioada de după- la maxim 30 minute din momentul în care ţi-ai terminat exerciţiile.

În cazul în care ai avut un antrenament mai dur, de recomandat ar fi să combini aceste proteine cu fructe bogate în potasiu, ca şi banane sau căpşuni deoarece acestea te vor ajuta să te recuperezi mult mai repede.

Fresh berry smoothies on mason jars

De ce tip de proteine ai nevoie?

Înainte de a te simţi absorbită cu totul într-o discuţie despre toate tipurile de prafuri pe care trebuie să le combini pentru a te bucură de nenumărate beneficii, respiră şi regândeşte-ţi situaţia.

Spre exemplu, sunt proteine pe piaţă pe bază de zer- acesta provine din laptele de vacă, şi numeroase studii au arătat că este mult mai eficient şi stimulează cea mai bună sinteză a muşchilor, este accesibil ca şi preţ şi are cel mai bun gust- toate aceste opinii vin din partea specialiştilor noştri. Deci, pentru orice femeie, acesta este de recomandat, doar dacă persoana în cauză nu are vreun motiv real pentru care nu-l doreşte.

Dacă prezinţi o intoleranţă la lactoză, optează pentru proteine pudră ce nu conţin astfel de compuşi şi care-ţi vor linişti stomacul fără a te confrunta cu balonări sau gaze.

Orice tip de proteine pudră vei alege, cea mai importantă mişcare pe care o poţi face este să citeşti eticheta neagră ce se află pe fiecare. De recomandat ar fi un produs ce conţine mai puţin de 5 grame de carbohidraţi şi 2 grame de grăsime per servire.

De altfel, ca şi prim ingredient ar trebui să se găsească proteinele.

Three smoothies with berries,fruits and greens

Continue Reading
You may also like...

More in Diete

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

To Top