Învaţă să depăşeşti cu brio antrenamentele dure

Fii în formă

Învaţă să depăşeşti cu brio antrenamentele dure

 

Deţine antrenamentele cu mai multă putere decât înainte!

Sală– un gând destul de greu, mai ales în unele zile când ţi-ai spus că vei trage mai din greu, vei începe să faci mai multe exerciţii şi vei aborda un stil de viaţă cu mult mai sănătos.

Cu toate că vina nu va începe să te „mănânce” de vie, la psihic în mod clar nu va fi de mare ajutor.

Pentru a evita acest episod, iată care sunt sfaturile specialiştilor cu privire la modurile în care poţi trece mult mai uşor peste antrenamentele dure pe care le-ai plănuit pentru tine:

Antrenează-te pe durata unei melodii, nu a timpului, în general

Când te zbaţi să mai rezişti pe bandă încă puţin, încă puţin, nu-ţi spune „Te rog, încă 20 minute şi gata!”, ci, în schimb, spune-ţi că vei sta doar pe durata a 5 melodii bune. Sau poate doar 3 dacă sunt destul de lungi- mă refer la remix-uri.

Un număr mai mic este mai puţin înfricoşător şi îţi va face antrenamentele mai digerabile şi chiar îţi vei atinge scopurile.

Fii motivată de „câştig”

Caută o gustare de după antrenament care să-ţi placă foarte tare- ca şi shake-ul tău cu proteine sau granola- te sfătuiesc chiar să mergi la restaurantul tău preferat. Dacă ai nevoie de puţină motivaţie în plus în timpul antrenamentului, aminteşte-ţi de răsplata de după şi te vei simţi mult mai bine.

Antrenează-te cu o prietenă

Bineînţeles, depinde, în mare parte de tipul de prietenă. Dacă ai o prietenă super fit şi care nu te va trage în jos cu tot felul de bârfe şi distrageri de la antrenamentele tale dificile, lucrează cu ea deoarece te va provoca şi te va inspira. Pe de altă parte, dacă prietena tratează ora de sală ca şi cea socială, probabil ar trebui să o eviţi.

Vizualizează corpul la care doreşti să ajungi

Când simţi că rămâi fără aer în timpul sesiunilor de cardio, spre exemplu sau nu mai poţi face o serie de ridicări, vizualizează corpul ideal deoarece această imagine te va ajuta să duci la bun sfârşit tot ce ţi-ai propus pentru ziua respectivă.

Când nu ai chef, filme!

Sau orice altceva ce te motivează foarte tare, dacă mai contează. Dacă e una din acele zile în care muzica nu te animează de nici un fel, pune-ţi o emisiune sau chiar serialul preferat la care să te uiţi sau doar să le asculţi în timpul antrenamentelor tale şi vei vedea cât de repede va zbura ora.

La sfârşitul zilei tale, este foarte important să-ţi aminteşti să ai grijă de tine, orice ar însemna asta pentru tine. Dacă asta înseamnă doar un antrenament uşor, puţină alergare, de 2-3 ori pe săptămână deoarece mai ai şi un metabolism bun, atunci chiar nu trebuie să-ţi faci prea multe griji.

Dacă antrenamentele dure nu sunt pentru tine, dacă vrei să sari peste o zi sau peste sală, cu totul, să ştii că nimeni nu te va judeca. Tu ştii ce este mai bine pentru tine!

More in Fii în formă

Redactorii femini.ro

Urmareste-ne pe Facebook

Cele mai citite articole

To Top